A kosár üres
ÁSZF és a vásárlás menete

Általános szerződési feltételek, vásárlási útmutató

 

Csak Magyarország területén tudjuk meglévő és leendő partnereinket kiszolgálni.

 

Kérjük amennyiben vásárlója és ezáltal felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket, Adatkezelési tájékoztatónkat és ha minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve, legyen a partnerünk.

Jelen szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. A Webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.

A szerződés magyar nyelven kerül megkötésre, alkalmazására a felek a magyar jog joghatóságát kötik ki.

A webshopot a Csaba-Pólus Kft. működteti.

Székhely: 5600 Békéscsaba Lipták András u. 7.
Képviselő neve: Séllei Gyula ügyvezető
Telefonszám: 06 66/323-381, 06 20/364-8502
Ügyfélszolgálat, üzlet nyitvatartási ideje: munkanapokon 7:30 – 16:00 között
Email: csabapolus@t-online.hu
Bank számlaszám: 10700165-02289207-51100005
Adószám: 11430164-2-04
Cégjegyzékszám: 04 09 004102
 

1. Regisztráció

A vásárláshoz regisztráció szükséges, ahol a következő adatokat kell megadni.

1.    A felhasználó típusa: Magánszemély/Cég
2.    Név/Cégnév megadása
3.    Jelszó megadása
4.    Cég esetén adószám
5.    Telefonszám
6.    Szállítási és számlázási cím

A regisztráció során az ügyfél kijelenti, hogy a jelen Üzletszabályzat feltételeit megismerte és elfogadja.

A regisztráció során csak valós, megfelelő formátumú adatok adhatóak meg. Amennyiben valaki a regisztráció során valótlan adatokat ad meg, úgy azt a regisztrációt - egyszeri e-mailben történő kapcsolatfelvétel után - a Csaba-Pólus Kft. jogosult törölni. A  megadott adatokat a regisztráció után bármikor módosíthatja a Felhasználói fiókjában.

 Jelen szerződés a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba és a megrendelés teljesülésével zárul le. A jóváhagyás a megrendelést visszaigazoló e-mail megérkezésével történik meg. A felek között  elektronikus úton megkötött szerződés írásban kötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződéseket (visszaigazolásokat) archiváljuk min. 3 évig, ezek utólag hozzáférhetőek lesznek.

 

2. Vásárlás
A vásárlás csak bejelentkezés után lehetséges. A Csaba-Pólus Kft. webáruházában a vásárlás csak visszaigazolás után lép érvénybe!

A vásárlás menete:

1.    Tegye a kiválasztott terméket a kosárba.
2.    A Kosárra kattintva megtekintheti, milyen termékeket választott, és innét tovább léphet a                                  vásárlás folyamatában, vagy vissza, hogy még terméket válasszon.
3.    A következő lépésben rendszerünk tájékoztatja Önt, hogy a kívánt termék van e raktáron vagy sem.
4.    Adja meg a kért adatokat: szállítási mód, -cím, fizetési mód, szállítási cím. Beírhatja megjegyzését illetve saját referencia számát is, amit mi így majd feltűntetünk a számlán, illetve szállító levélen.
5.    A következő lépésben kiválaszthatja, hogy rendelést vagy ajánlatkérést szeretne feladni.
6.    Fizetési mód kiválasztása

7.    Választható rendelés vagy ajánlatkérés
8.    Rendelés vagy ajánlatkérés megerősítése

9.    Elállási jogát, a Szavatosság jótállás menüpontban foglaltak szerint gyakorolhatja.


3. Termékválasztás

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A mennyiség megadásával a termékből akár több is vásárolható. A termékeknél fel van tűntetve a Csomag egység. Ha nincs megjelenített adat, akkor a termék egyesével is megvehető. Ha a terméknek van csomagolási egysége, akkor Ön nem tud attól eltérő darabszámot vásárolni, ezt a rendszer automatikusan kijavítja a kosárba helyezéskor. Itt felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy nem áll módunkban csomag egységet megbontani! A vásárlás végén ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget.

Bizonyos termékek pl munkaruha, cipő esetében rendkívül fontos a megfelelő méret kiválasztása, kérjük használja mérettáblázatainkat.

3,1.Méretcsere
Méretcserét kizárólag a raktárkészletünkről értékesített termékek esetében áll módunkban biztosítani. Méretcsere esetén a cserével kapcsolatos esetleges postaköltséget a vásárlónak kell vállalnia!
 

Amennyiben a raktárkészletről megvásárolt terméket méretprobléma miatt szeretné
cserélni, de az adott típusból már nem áll rendelkezésünkre megfelelő méret,
módjában áll, egyéb raktárkészletünkről elérhető terméket választani, illetve
fogyasztóként élhet az elállás jogával is

A webshopban szereplő termékfotók részben csak illusztrációk, értük felelősséget nem vállalunk.
 

4. A rendelés/ajánlatkérés elküldése

A kosárban megtekintheti a már kiválasztott termékeit, és annak árait. Ha nem kíván további terméket a kosárba rakni egyszerűen kattintson a "Tovább" gombra. Ezt követően kap egy visszaigazolást arról, hogy a megrendelni kívánt termék van e raktáron, vagy sem. Itt szeretnénk felhívni vevőink figyelmét, ha a a termék nincs raktáron Ön nem tudja megrendelni a terméket, csak ajánlatot kérni arra. Ajánlatkérés esetében nem tudjuk garantálni a megjelölt árat és a rövid szállítási határidőt. Ha ezt a feltételt Ön nem szeretné vállalni, akkor itt még visszaléphet és törölheti a terméket kosarából. Ha mindent rendben talált kérjük válassza ki az Önnek megfelelő szállítási/számlázási címet, szállítási és fizetési módot, valamint megadhatja egyedi megrendelési számát, melyet későbbi számláján és szállító levelén feltűntetünk, és megjegyzését is beírhatja. A végleges rendelés/ajánlatkérés előtt még lehetősége van áttekinteni megadott adatait.

Rendelés/ajánlatkérés befejezése előtt kérjük, olvassa el figyelmesen ezt a dokumentumot, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezte után, e-mailben igazoljuk vissza megrendelést/ajánlatkérését, majd feldolgozás után tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról, vagy elküldjük ajánlatunkat.

5. Árak


Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az feltűntetett árak nettó árak, tehát nem tartalmazzák a 27% Áfa-t, és nem tartalmazzák a szállítási költséget. Az árak mindig darabárak, nem a csomag egységre vonatkoznak! Amennyiben a webáruházban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhívjuk figyelmét, ha a termék nincs raktáron, akkor az eladási árat nem tudjuk garantálni. Ezért csak árajánlat kérésre van lehetőség. Az árajánlat kiküldése után a vevőnek lehetősége van elutasítani, vagy elfogadni azt. Ha elutasítja, akkor nem minősül megrendelésnek. Ha elfogadja, akkor az automatikusan megrendelésnek minősül, és mi ekkor garantáljuk az ajánlatban feltűntetett árat.
 


6. A rendelések/ajánlatkérések feldolgozása

A rendelések 1-2 munkanapon belül feldolgozásra és visszaigazolásra kerülnek. Az ajánlatkérések 1-4 munkanapon belül.


7. Visszaigazolás

Minden rendelésről/ajánlatkérésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés/ajánlatkérés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés/ajánlatkérés beérkezéséről és később egyet a visszaigazolásról. Bővebb információért hívja ügyfélszolgálatunkat.
 

8. Fizetési módok

Fizetés előre utalással
Ha az áruházunkban kiválasztott termék összegét előre utalással kívánja kiegyenlíteni, akkor a rendelés visszaigazolásával együtt küldünk a megadott email címre egy előlegbekérőt. Az ott megadott számlaszámra kell elutalni a fizetendő összeget. Bankszámla:10700165-02289207-51100005. Miután az összeg beérkezik cégünkhöz, feladjuk a csomagot, mely tartalmazza  a végszámlát.
Itt hívjuk fel figyelmét, ha az előlegbekérőben szereplő fizetési határidőt túllépi, akkor a félre tett terméket nem áll módunkban tovább fenntartani, tehát a szállítást nem garantáljuk!
 
Fizetés utánvétellel
Ha az áruházunkban kiválasztott termék összegét a szállításkor kívánja kiegyenlíteni, akkor a fizetési mód kiválasztása és a rendelés megerősítése után Ön visszaigazolást kap e-mailben a rendelés adataival.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy bankkártyás fizetést csak személyes átvételt esetén és az GLS utánvétes bankkártyás fizetés választása esetén alkalmazhat, egyéb esetben a helyszínen már nem áll módjában kártyával fizetni!
 
Fizetés banki átutalással
Webáruházunkban csak arra jogosult ügyfeleink, Viszonteladók, fizethetnek a szállítás után banki átutalással.
A fizetendő összeget cégünk 10700165-02289207-51100005 számú bankszámlájára kérjük átutalni.
Kérjük, hogy banki utalását a megrendeléskor vállalt időn belül teljesítse. A díjat akkor tekintjük megfizetettnek, ha az bankszámlánkon jóváírásra kerül.
SWIFT: CIBHHUHB            
IBAN: HU45 10700165-02289207-51100005

9. Szállítás
A küldemények kézbesítése futárszolgálattal vagy saját céges szállítási kapacitásunkkal történik. A szállítás időpontját megtekintheti a visszaigazoló e-mailben. A felmerülő kérdésekkel kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Személyes átvétel
A megrendelt áruk személyes átvételére üzletünkben van lehetőség. A megrendelés lépéseiben kiválaszthatja, amennyiben üzletünkben kívánja átvenni a megrendelt árut.

A kiszállítás és termék átvétel menü pontban részletes leírást talál, árak, határidők, és pontos átvételi tudnivalók tekintetében
 

Szavatosság, jótállás, garancia, elállás a következő menü pontban.

 

Adatainak kezelésével kapcsolatos információkat az „Adatvédelem” menü pont tartalmazza

 

EGYÉB KIKÖTÉSEK

 

A Vevő kötelessége, hogy a megrendelt termékeket átvegye és a leszállított termékeket mennyiségben és minőségben haladéktalanul ellenőrizze. Amennyiben ezt elmulasztja, utólagos reklamációt Eladónak nem kötelessége elfogadni.

 

Amennyiben a szállítást követő 1 napon belül jelzi Eladó központi adminisztrációja felé az esetleges szállítási eltérést, úgy az kivizsgálásra kerül.

 

Mindkét fél számítógépes rendszerén az elvárható biztonsági feltételek mellett tárolt elektronikus dokumentumok és információk a felek közötti kommunikáció és a szerződés teljesítésének kölcsönösen elfogadott bizonyítékát képezik.

 

Vevő jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy részére az Eladó rendszeres tájékoztató anyagokat ( árlisták, promóciók stb. ) küldjön e-mailen illetve postán.

 

A szerződés nyelve a magyar nyelv. A szerződés magyar és idegen nyelvű változatai közötti esetleges szövegbeli, vagy értelmezésbeli eltérés esetén a magyar nyelvű változat az irányadó.

 

A szerződésre a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a vonatkozó egyéb hatályos jogszabályok vonatkozó rendelkezéseire.